artık ölmek istiyorum

24.12.2023 00:30-

Ne yaparsam yapayım kendime iyi gelemiyorum. Sanki bu hayatı başkası için yaşıyor gibiyim. Daha iyi olma yönünde heves ve isteğim yok. Sadece bu hayattan siktir olup gitmek istiyorum. Yaşayacağım son günü ve alacağım son nefesi bekliyorum heyecanla. Heyecan duyduğum tek şey bu olabilir.

İyi uyumak, iyi beslenmek, kendime bakmak, ilişkilerimi ve hayatımı düzenlemek istemiyorum. Ekrana bakmaktan acıyan gözlerime rağmen bu acıyı dindirmek istemiyorum. Sabah erken kalkacak olsam da önceki gün erken uyumak umrumda değil artık. Annemler eve geldiğinde odadan çıkıp onlarla iletişim kurmak pahasına dişlerimi fırçalamak istemiyorum. Bu siktiğimin hayatına kendi irademle gelmedim ki onu kendi irademle yöneteyim.

Bu yaşıma kadar çok şey denedim. Çok savunma, idare mekanizması geliştirdim ve çok cebelleştim kendimle. Uğraştım aslında bugüne kadar. Çok sevdim, sevilmedim. Bazen de sevildim ama sevemedim. Bazen sevgimi gösteremedim.

Mesela yeni şeyler öğrenmek istemiyorum. Bazen bundan zevk alsam da totalde bunu istemiyorum. Güzel konumlara gelip saygı görmek istemiyorum. İnsanların saygısı umrumda değil.

Hiçbirinin anlamı yok gözümde artık. Bir süredir böyleyim. Sanırım son bir iki senedir böyle ama son bir iki aydır daha yoğun hissediyorum. Mesela siktir olup gitmek istediğim şu hayattan kaçmak için bile adım atamıyorum. Çünkü tünelin sonunda ışık yok. Varsa bile görmek istemiyorum. Ne mutlu olmak istiyorum ne mutsuz. Sürünerek vaktimi öldürüyorum. Hayattaki tek gerçeğim bu.

Birisi çıkıp gerçeği sorarsa ona anlatacağım şey bu.

Comments

Popular posts from this blog

Y (compilation)

a tribue to amy (and a realization) on july 11